Monday, October 7, 2013

I'm Not Getting Older , I'm Getting Better.



Tajuk orang putih. Translate ikut Melayu. haha.


Seorang kawan bertanya, “Tahun ni takde wishlist ke?”. Aku jawab “Takde”. Tapi bila pikir-pikir balik, rugi la pulak kot-kot ada sape-sape nak bagi hadiah.
Jadi, sempena ulang tahun hari lahir aku ni (semalam actually), aku tak meminta lebih.. Alang-alang ada orang tanya tu.. aku mau…

Nikon D300
Harga lebih kurang RM 6 ribu saja. Tengs.

Ok lah.. kalau tak mampu aku bagi diskaun.. 


SONY Xperia Z
Yang ni RM1900 je. Jasamu dikenang, tengs.


 Ok ok.. kalau tak mampu jugak aku bagi diskaun lagi..

Aaron Aziz
Yang ni taktau la berape harga.


Oh, oh.. semua kawan-kawan telah lari menyembunyikan diri dan tidak lagi menggelarkan dirinya kawan Wahida Sahaja. Oh, oh.


Kawan, tak perlu belikan kamera atau Xperia mahupun Aaron Aziz. Cukup dengan mendoakan aku yang baik-baik saja.


Aku mengharapkan rezekiku murah sentiasa, amin.
Aku mengharapkan iman dan amalku bertambah, amin.
Aku mengharapkan tubuh badan yang sihat sentiasa, amin.

Dan jika sampai ajalku, ampuni segala silapku, kawan.
Ya Allah, aku mahu berjumpa denganMu dalam iman dan Islam, amin.